مصنف:حضرت مولانا محمد راحیل رؤف صاحب

آسان حج نمبر بہ نمبر8ذی الحجہ کو چار کام کریں نمبر 1 ۔ احرام پہن کر مسجد حرام میں حج کی نیت کرکے تلبیہ پڑھنا مستحب ہے اگر یہ عمل حدود حرم میں کیا تو بھی حج کے احرام میں شامل ہوجائیں گے کسی کی طرف سے حج بدل ہے تو اُن کی طرف سے احرام باندھیں)۔ نمبر 2 ۔ 8 ذی الحجہ کو طلوع آفتاب کے بعد

مصنف:

متاثرین کو بھی یاد رکھیں! تفصیلات مشاہدات 13 دنیا بھر میں مہاجرین کو دو بڑے گروپوں میں تقسیم کیا جاتا ہے۔ ایک ڈی پیز‘‘ کہلاتا ہے۔ یہ گروہ اپنے ہی ملک کے اندر کسی آفت کا شکار ہو کر ہجرت پر مجبور ہو جاتا ہے۔ دوسرا گرو ڈی پیز‘‘ کا ہو تا ہے۔ یہ گروہ بیرون ملک ہجرت کر جاتا ہے۔ پچھلی

مصنف:حضرت مولانا مفتی محمد زید مظاہری ندوی صاحب

تک راضی رکھئے گا تعالیٰ جب راضی ہوگا وہ خود دوسروں کو بھی راضی کردے گا اور آپ کی محبت لوگوں کے دل میں پیداکردے گا طریق القلندر،اصلاح المسلمین ص۴۵۶) جس کوناجائز فعل سے اطمینان ہو اس کو بھی پردہ کرنا ضروری ہے اگرکوئی شخص یہ کہے کہ کی طرف دیکھنے بات کرنے کی) ممانعت اس لئے ہے کہ

مصنف:جامعہ العلوم الاسلامیہ علامہ محمد یوسف بنوری ٹاؤن کراچی پاکستان

شامت اعمال شامت اعمال حق تعالیٰ شانہٗ نے انسان کی سعادت وشقاوت کو اس کے اعمال سے وابستہ فرمایا ہے، ہر عمل پر اس کے مناسب رد عمل کا ظہور ہوتا ہے۔ بندوں کے جس قسم کے اعمال آسمان پر جائیں گے، اُنہی کے مناسب اُن کے حق میں آسمان سے فیصلے صادر ہوں گے۔ اعمال خیر پر خیر کے فیصلے آئیں گے

مصنف:حضرت مفتی محمد راشد ڈسکوی صاحب

بہت سارے راوی مجہول ہیں ان کا تذکرہ ہی کتب اسماء الرجال میں نہیں ملتا)۔ الغرض یہ تو اُن روایت کا حال تھا، جن سے استدلال کیا جاتا ہے۔ اب ایک نظر اُن کتب پر بھی ڈال لینی چاہیے، جن میں سے یہ روایات نقل کی جاتی ہیں ، یا جن کتب میں یہ مسئلہ مذکور ہے۔ روایات کے مأخذ کا بیان چناں چہ!

مصنف:جامعہ فاروقیہ کراچی پاکستان

منصب ختم نبوت کا اعزاز مولانا الله وسایا قرآن مجید میں ذات باری تعالیٰ کے متعلق”رب العالمین“ آں حضرت صلی الله علیہ وسلم کی ذات اقدس کے لیے للعالمین“ قرآن مجید کے لیے للعالمین“ اور بیت الله شریف کے لیے للعالمین“ فرمایا گیا ہے ، اس سے جہاں آں حضرت صلی الله علیہ وسلم کی نبوت

مصنف:حضرت مولانا محمد الیاس بن عبد اللہ گڈھوی صاحب

علمائے كرام اور درجهٔ عربی چهارم كے طلبهٔ عظام كا بھی ممنون ومشكور هوں كه جنهوں نے عملی اجراء كركے احقر كا بڑا تعاوُن كیاهے۔ فَجزَاهُمُ اللهُ أحْسَن الجزَاء. كلمات دعائیه مُنزل قرآن، صاحب كلام کی بارگاہ عالی میں بہ وسیلۂ صاحب التبیانﷺ التجا هے كه وه ذات عالی هم كو حسن ادا

مصنف:حضرت مولانا اللہ وسایا صاحب

مسلمانوں نے و قادیانی)دونوں کی اس باہمی چخ بخ کو ایک سکہ کے دورخ قرار دیا۔ ایک گرو کے دو چیلوں کی اخلاق باختگی کو مرزا قادیانی کی روحانی تربیت کا نتیجہ قرار دیا۔ امیر شریعت مولانا سید عطاء اﷲ شاہ بخاریؒ سے کسی نے پوچھا کہ لاہوریوں و قادیانیوں میں کیا فرق ہے؟ آپ نے فی البدیہہ

مصنف:دار العلوم دیوبند الہند

حرف آغاز حبیب الرحمن اعظمی کوئی باخبر انصاف پسند اس سچائی کااعتراف کیے بغیر نہیں رہ سکتا کہ اسلام اپنے ابتدائے قیام سے یہود ونصاریٰ کی چیرہ دستیوں کاشکار ہوتا رہا ہے، ان دونوں قوموں نے کبھی بھی سیرچشمی کے ساتھ مسلمانوں کے حق زندگی کو گوارا نہیں کیا ہے۔ انھوں نے اپنی اسی

مصنف:دار العلوم دیوبند الہند

تصوف میں مجدد الف ثانی کا تصور از مفتی فضیل الرحمن ہلال عثمانی‏، دارالسلام اسلامی مرکز، مالیرکوٹلہ قرآن وحدیث کی زبان میں تصوف کا نام تزکیہ اور احسان ہے، مشہور حدیث جس کا نام جبرئیل“ ہے، اس میں ایمان اور اسلام کے بعد ایک مستقل سوال کے متعلق ہے۔ حضرت جبرئیل حضرت محمد رسول

مصنف:حضرت مولانا قاری محمد طیب صاحب

ہےبلکہ یہ جو کچھ لازم آیا زید کے عقیدہ پرلازم آیا ہے کہ وہ عالم الغیب مانتا ہے نہ کہ حضرت تھانویؒ کے عقیدہ پر ۔ چنانچہ حضرت تھانوی رح ان تشبیہات کے بارہ میں اپنے رسالہ بسط البیان صفحہ ١١) پر فرماتے ہیں ۔ میں نے یہ خبیث مضمون کسی کتاب میں نہیں لکھااورلکھنا تو در کنار میرے قلب میں

مصنف:حضرت مولانا مفتی محمد شعیب اللہ خان صاحب مفتاحی

جاسکے گی، تو یہ شہر و علاقے مختلف المطلع ہوں گے اور جن کے درمیان اس سے کم مسافت ہو، وہ المطلع ہوں علامہ شامی رحمہ اللہ نے بہ حوالہ ، اس کو علامہ قہستانی رحمہ اللہ سے نقل کیا ہے اور علامہ تاج تبریزی رحمہ اللہ سے نقل کیا کہ ۲۴/ فرسخ سے کم میں مطلع کا اختلاف ممکن نہیں ہے۔ محولہ